Na pewno większości z nas niezwykle trudno wyobrazić sobie restaurację, a już w szczególności kawiarnię, która nie posiada w swoim wyposażeniu dobrej jakości i działającego w prawidłowy sposób ekspresu do kawy. Oczywiście, prowadząc biznes z zakresu małej gastronomii, doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dokonując zakupu wyposażenia do lokalu.

Cechy dobrego serwisu ekspresu do kawy

kompleksowy serwis ekspresów do kawyDokonując zakupu ekspresu danej firmy, powinniśmy pamiętać, że dokonujemy zakupu nie tylko samego urządzenia, ale również usług, które składają się na serwis sprzętu – zarówno w ramach jego gwarancji, jak i napraw pogwarancyjnych. Kiedy więc stajemy przed wyborem ekspresów różnych firm, na pewno warto zweryfikować kwestię, która z firm proponuje w naszej okolicy kompleksowy serwis ekspresów do kawy. Nie każdy serwis zajmujący się naprawą ekspresów do kawy, zajmuje się bowiem każdą firmą, która jest dostępna na rynku. Są również serwisy, które specjalizują się tylko w kilku wybranych markach i modelach, nie gwarantując sukcesów w naprawie produktów innych firm. Z tego też względu należy sprawdzić, czy w naszym mieście znajduje się serwis obsługujący ekspres firmy, na którą chcemy się zdecydować. To na pewno będzie miało wpływ na płynność obsługi naszych klientów, kiedy, np. ekspres ulegnie usterce i konieczna będzie jego naprawa. Zdecydowanie szybciej przebiegnie naprawa „na miejscu” niż w momencie, gdy będziemy musieli wysłać nasz ekspres na drugi koniec Polski.

Przed oddaniem naszego sprzętu do konkretnego serwisu, warto zweryfikować wszystkie możliwości, które ów serwis nam proponuje. Na pewno więc należy omówić kwestię miejsca naprawy, możliwość udostępnienia sprzętu zastępczego, a także czasu, który będzie serwisowi potrzebny do „postawienia” naszego ekspresu ponownie na nogi.

Kategorie: Handel